Quantcast

[Elmakurdu 35839] video aktarma

Cenk DURMUSKAHYA
merhabalar,
mac book a bagladim digital kamera ile Adobe premier kullanarak capture yapmak istiyorum. ama Adobe premieri acip
capture yap dedigimde makina sadece isight kamerayi goruyor. dijital kamerami gormuyor ve bu nedenle capture yapamiyorum.
bunun icin ne yapabilirim. yardimci olursaniz cok sevirim.

tesekkurler
Cenk

[Elmakurdu 35841] Re: video aktarma

erase34@gmail.com
Video düzenleme uygulamalarına pek aşina değilim.

Ama bir dönem (hala öyle mi bilmiyorum) Apple'ın iMovie yazılımı
dijital kameradaki görüntüyü içe aktarmak için Firewire (iLink) ile bağlanmasını gerektiriyordu.

Belki Adobe Premier için de aynı şey sözkonusudur diye fikir vermesi açısından paylaşmak istedim...

Ercan Eras

On 16.Ara.2010, at 10:24, Cenk DURMUSKAHYA wrote:

[...]

Cenk

[Elmakurdu 35866] Re: video aktarma

Cenk DURMUSKAHYA
Merhaba,
kameram mini dv kasetli ve bilgisayar firewire kablosu ile bagliyorum.
iimovie ile goruntuleri aktarabiliyorum ama adobe ile aktaramiyorum.
bu konuda yardimci olabilirmisiniz?

tesekkurler
Cenk
17 Aralık 2010 01:41 tarihinde Tayfun Dönmez <[hidden email]> yazdı:
[...]

[Elmakurdu 35978] Re: video aktarma

Cenk DURMUSKAHYA
Merhaba Tayfun bey,
kamerayi bagladim, premieri actim setting den device controlden video standart ve device type canon olarak sectim ama capture yaptigimda isight dan goruntu aliyor. kameradan almiyor. capture panelinden oynat dedigimde kamera da goruntu oynuyor ama bilgisayar ekranina o goruntu gelmiyor. bu konuda ne yapabilirim.

cok tesekkurler
Cenk

17 Aralık 2010 12:20 tarihinde Tayfun Dönmez <[hidden email]> yazdı:
[...]

[Elmakurdu 36137] Grafik tasarım için monitör tavsiyesine ihtiyaç var

Tolga Onder
Arkadaşlar merheba,

Mac uyumlu Apple LED Cinema Display dışında bana güncel piyasada bulabileceğim 23 inch ve üstü kaliteli
mönitör tavsiye edebilir misiniz?

IPS teknolojisini tavsiye ediyorlar. IPS li olursa daha iyi mi olur LCD?

Teşekkürler.

Tolga Önder

[Elmakurdu 36139] Re: Grafik tasarım için monitör tavsiyesine ihtiyaç var

Fazıl Gürs
kolay gelsin apple ın eski monitorleri flat ekranlar iyidi ledleri düsünmeyin derim

DELL ıps panelli monitörleri kesinlikle hep fiyat hem kalite bakımında çok başarılı

Kullanan tanıdıklarımda var çok memnunlar. Yakın zamanda bende alacağım

[Elmakurdu 36142] Re: Grafik tasarım için monitör tavsiyesine ihtiyaç var

Tolga Onder
DELL ips modellerini Turkiye'de kim satiyor biliyor musunuz?

Tesekkurler.

Tolga Onder

On 05.Oca.2011, at 16:49, Fazıl Gürs wrote:

> [...]
>
> Kullanan tanıdıklarımda var çok memnunlar. Yakın zamanda bende alacağım

Tolga Önder

[Elmakurdu 36144] Re: Grafik tasarım için monitör tavsiyesine ihtiyaç var

Levent Zeytinci
Dün akşam yeni Dell U2410 modelini bir arkadaşımıza aldık:) Hem IPS panel hem de çok şık bir kasası var. Görüntüsünü bir kaç saat test edebildik ama çok memnunuz.
Kadıköyden Üçgen Yazılım'dan Sarp Bey'i arayabilirsiniz. http://www.is-istasyonu.com/DELL_U2410_Ultrasharp_Pro_LCD_Ekran